Ik ben miljonair! - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Ben Gerrie - WaarBenJij.nu Ik ben miljonair! - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Ben Gerrie - WaarBenJij.nu

Ik ben miljonair!

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

08 November 2013 | Vietnam, Sa Pá

He, wat is dat nou? Je zou 6 miljoen kunnen pinnen bij de Agribank, en nou mogen we maar 2 miljoen opnemen. Ja, ze doen hier in Vietnam niet kinderachtig. Door al die nullen zie je door de bomen het bos niet meer.

Wat zou jij doen met een miljoen Vietnamese Dong (ongeveer 35 Euro)? Wat kun je daar zo al voor kopen? De jongens van Top Gear rekenden zich onterecht rijk met 15 miljoen Dong (we zagen hun Vietnam aflevering op dvd in Halong Bay - hilarisch). Een blikje/flesje bier kost 25.000, lunch/diner 150.000, frisdrankje 20.000, thee 10.000.

Je hebt hier zo een miljoen gewonnen, maar ook zo weer uitgegeven. Vliegticket Hanoi naar Hue 940.000. Je kunt je voorstellen dat we ons in het begin met omrekenen nog wel eens een nulletje vergisten. Maar nu na een week zijn we er aan gewend.

• 07 November 2013 - 08:49

Leny:

Toch kunnen jullie in elk geval altijd aangeven ooit miljonair te zijn geweest. Geniet van de vakantie. Ik geniet van het reisverslag.