Dank en wensen - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Ben Gerrie - WaarBenJij.nu Dank en wensen - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Ben Gerrie - WaarBenJij.nu

Dank en wensen

Door: Ben en Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Ben

05 December 2013 | Cambodja, Khett Siem Reab

Allereerst ieder een gezellige Sinterklaas gewenst! Hopelijk waait de wind niet te hard door de bomen en blijven ze staan.

Wij hebben voor 5 december geen speciale wensen... Voelen ons al verwend door de mooie reis die we maken. En daarnaast vinden we het hartstikke fijn om te zien dat veel familie/vrienden een beetje met ons meereizen. Super dat jullie onze reisimpressies lezen. Dank daarvoor!

Ook jullie reacties stellen we op prijs. Die lezen we graag. En dat laten we op deze wijze weten. Jullie zullen vast begrijpen dat het er niet van komt om persoonlijke reacties te geven tijdens de reis. Wij moeten vaak nog dingen regelen en ons van de ene plek naar de andere verplaatsen. Maar natuurlijk reageren we na onze reis graag en vertellen overige verhalen en/of illustreren die met meer plaatjes (al moet er eerst enorm geselecteerd worden in de grote aantallen).

PS.
Door problemen met de fotokaartlezer voor Ben z'n Ipad lukt het niet altijd om de juiste foto's te uploaden en ontbraken ze in het begin en vast ook als we in Myanmar zijn eind van de maand (namelijk PC nodig met goed internet ...).

• 05 December 2013 - 16:45

Jogien Kruisweg:

Kan mij voorstellen dat die reis een heel groot kado is. Zo klinkt het ook. En complimenten voor jullie schrijfkwaliteiten.
    Geniet nog maar heel lang; jullie hebben nog even.

Groeten en fijne cambodjaanse sinterklaas !

• 05 December 2013 - 17:07

Astrid:

Het is zeker leuk om jullie avondturen in het reisverslag te lezen!!
    Het is weer een hele belevenis zo te lezen.

Groetjes van ons allemaal,geniet er nog maar even van voor je het weet zit je weer in Bennekom!