De tyfoon buigt af - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Ben Gerrie - WaarBenJij.nu De tyfoon buigt af - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Ben Gerrie - WaarBenJij.nu

De tyfoon buigt af

Door: Ben en Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Ben

10 November 2013 | Vietnam, Sa Pá

Ter geruststelling van degenen die denken dat wij in de baan van die verwoestende tyfoon, Haiyan, zitten: dat zitten we gelukkig niet. Wij zijn nu in de bergen in het noordwesten tegen de Chinese grens aan. De tyfoon scheert nu langs de Vietnamese kust en buigt daarna af naar het noordoosten. Behalve een enkele zware regenbui zullen wij weinig van Haiyan merken.

We hopen voor de Vietnamezen dat de schade zal meevallen. Jullie hebben waarschijnlijk de beelden uit de Filipijnen gezien. Verschrikkelijk.

• 10 November 2013 - 16:15

Yvonne:

Gelukkig maar voor jullie, maar niet best voor degenen die 'm wel over zich heen krijgen. Wat een chaos en verdriet, Wij zijn blij dat het nog geen half de december is; dan zou Marrit daar zitten.