Toch nog een witte kerst - Reisverslag uit Ngapali, Myanmar van Ben Gerrie - WaarBenJij.nu Toch nog een witte kerst - Reisverslag uit Ngapali, Myanmar van Ben Gerrie - WaarBenJij.nu

Toch nog een witte kerst

Door: Ben en Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Ben

25 December 2013 | Myanmar, Ngapali

We weten niet hoe het bij jullie is, maar wij hebben hier een witte kerst. Sneeuw? Ben je gek. Het is tussen 25 en 30 graden, dus geen spatje sneeuw te verwachten. Nee wij zitten hier in Ngapali in Myanmar aan een wit strand. Onze White Christmas dus. Bevalt ons wel.

We zitten hier aan een bounty strand. Even lekker aan het ontspannen aan het einde van de vakantie. We zitten in Pleasant View Resort. Het uitzicht is prima. We kijken uit op eilandjes vol kokospalmen, een kalme Golf van Bengalen en vissersbootjes die aan het eind van de middag uitvaren. Voeg daar aan toe een parasol van palmbladeren en een ligstoel en je hebt een idee hoe wij kerst vieren.

Op kerstavond hebben we een buffetdiner gehad. Kerstversiering, personeel met kerstmutsen en op de achtergrond elk kerstliedje dat je maar kunt bedenken. Wij zijn helemaal in de stemming voor deze witte kerst.

PS. Foto's komen later, de internetverbinding hier is namelijk afwezig of tergend langzaam.

• 25 December 2013 - 09:56

Leny:

Hele fijne kerstdagen en geniet van het witte zand. Wij hebben een zonnige kerst en rond de 8 graden.

• 02 Januari 2014 - 09:00

Peter Van Gastel:

hor reizigers,
    dank voor jullie verslagen. Leuk en inspirerend om te volgen zo.

Verder beste wensen voor 2014

Peter