Mijn vriendin Anna - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Ben Gerrie - WaarBenJij.nu Mijn vriendin Anna - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Ben Gerrie - WaarBenJij.nu

Mijn vriendin Anna

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

13 November 2013 | Vietnam, Hanoi

Hallo Mr. Ben hoe was de trip naar Halong Bay? Hallo Mr. Ben heeft u goed geslapen? Ja, Anna weet hoe je aan klantenbinding doet en hoe je je charmes moet gebruiken. Ik ben fan van haar.

Anna is een van de drijvende krachten achter Golden Sun Suites. De eerste vier nachten in Hanoi logeerden we daar en ook nog een nacht na terugkomst uit Sapa. Klantenbinding staat hoog in het vaandel. Uw kamer stinkt? Wat vervelend, we geven u een nieuwe kamer, en brengen de eerste twee nachten niet in rekening. Mr. Ben u wilt een taxi naar het vliegveld? Die is voor onze rekening hoor.

Niets lijkt Anna te veel. Ondertussen hadden we wel via haar onze reis naar Halong Bay en de trekking in Sapa, inclusief nachttrein, privé gids en hotel, besteld. En ook nog het dagtripje naar de Parfum Pagode. Er toch een beetje ingetrapt? Ben je gek. De trips waren okay. En wie zou er niet vallen voor haar charme en overtuigingskracht?

• 16 November 2013 - 10:44

Yvonne:

Gevalletje cognitieve dissonantie? Maak je niet druk, zo te lezen genieten jullie dubbel en dwars, met een lieve Anna erbij.