Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ben Gerrie - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ben Gerrie - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Ben

28 Oktober 2013 | Nederland, Nederland

Het is bijna zo ver. Donderdag stappen we in het vliegtuig. We hebben er zin in. Dit weekend hebben we al het meeste ingepakt of klaar gelegd. Ben moet nog werken, Gerrie heeft al wel vrij. Nog laatste klussen afvinken, naar de kapper (lekker kort), ...

Ook hebben we dit online reisblog aangemaakt. We zullen proberen om af en toe iets te plaatsen over waar we uithangen, en wie weet wat foto's toe te voegen. Dit is gelijk een eerste test om te zien hoe we een verslag kunnen toevoegen. Leuk als je ons volgt. Tot lezens.

• 29 Oktober 2013 - 08:32

Jogien:

Spannend hoor !
    Nog 2 daagjes Ben, dan ga je ons voor 2 maanden verlaten voor deze geweldige reis.
    We zullen je missen hier (maar jij ons niet haha)

Groet
    Jogien

• 29 Oktober 2013 - 14:07

Merel:

Veel plezier jullie twee!
    Vergeet niet te gaan eten bij de cooking school in Vietnam/Hoi An!!

• 31 Oktober 2013 - 09:59

Willy Van De Weerd:

Ik wens jullie een fantastische reis toe!
    Groeten uit Wageningen.

• 31 Oktober 2013 - 10:12

Danielle :

Beste Ben,

Helaas heb ik je niet meer gezien op kantoor. Geniet volop van deze bijzondere periode in jullie leven. Tot volgend jaar !

Groetjes,
    Daniëlle