Fotograferen - Reisverslag uit Ðà Lạt, Vietnam van Ben Gerrie - WaarBenJij.nu Fotograferen - Reisverslag uit Ðà Lạt, Vietnam van Ben Gerrie - WaarBenJij.nu

Fotograferen

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Ben

19 December 2015 | Vietnam, Ðà Lạt

Uiteraard leef ik me weer helemaal uit met fotograferen. Wat een vinding dat digitale gebeuren.... Ik geniet van de beelden die ik kan maken: markten met kleurrijke of typische producten, straatbeelden, straatverkopers, etenswaren, aparte architectuur, vissers en boeren, hun vangst en gewassen of producten, propagandaposters langs de weg, landschappen, bloemen, maar ook wegen waar je over de scooters kunt lopen, winkeltjes op de vierkante meter, en zo voort...

Maar een ding blijk ik toch te missen, en die zie ik hier ik juist heel veel gebruikt worden. De selfiestick. Je kan er zelfs mee rondlopen terwijl je jezelf in beeld houdt. En het lijkt onontbeerlijk voor de romantische kiekjes, op alle mogelijke plekken.
Ik heb er enkele betrapt tijdens hun selfieactie: wellicht leer ik er nog van!

N.b. Foto's uploaden en selecteren gaat traag, dus die zullen voor een deel ook later geplaatst worden bij deze en andere stukjes. Misschien heb je soms het geduld van een monnik nodig.

  • 21 December 2015 - 21:57

    Yvonne:

    Jammer dat je net jarig bent geweest, moet je weer een jaar wachten totdat je eindelijk van Ben een selfiestick krijgt....

  • 22 December 2015 - 20:01

    Frank:

    Hoi Ben.

    Tja ik begrijp dat het lastig is om zonder selfiestick een foto van het reislustige stel in het reisverslag op te nemen, maar jullie kunnen toch wat voorbijgangers aanspreken? Dat doen zij in Amsterdam tenslotte ook en dan vraag je toch gewoon hetzelfde: you take pictule?

    Groetjes Frank

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ben

Ben en Gerrie in Zuid-Oost Azie

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 27254

Voorgaande reizen:

13 December 2015 - 06 Januari 2016

bengerrievietnam2015

31 Oktober 2013 - 29 December 2013

Ben en Gerrie in ZuidOost Azie 2013

Landen bezocht: