Booming Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Ben Gerrie - WaarBenJij.nu Booming Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Ben Gerrie - WaarBenJij.nu

Booming Saigon

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

15 December 2015 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Als paddestoelen schieten ze de lucht in, de wolkenkrabbers. Het moet wel goed gaan in Vietnam en zeker in Saigon. Rijdend door de stad valt het al op. Veel meer hoge gebouwen vergeleken met twee jaar geleden. Stond deze er toen al vragen we ons meerdere keren af.

Het valt nog meer op als we aan de oever van de rivier staan. Aan de andere kant zien we in de verte de ene na de andere groep van wolkenkrabbers in aanbouw. Grote hijskranen. Ook in aanbouw is de metro, die zowel onder- als bovengronds zal gaan rijden. Als we over een paar jaar weer terug zouden komen, zien we weer een heel andere stad. Good morning Saigon.

• 19 December 2015 - 13:22

Leny:

Gaaf dat ik weer mag meegenieten. Een hele fijne reis en dat jullie maar veel mooie plekken gaan ontdekken.

• 20 December 2015 - 07:33

Mario:

Veel plezier. Leuk om te volgen.

• 20 December 2015 - 12:25

Mariet:

Ik hoorde via vrienden ook al dat Vietnam booming is. Geniet van jullie reis!

• 20 December 2015 - 21:34

Frans:

Dat is niet mis. Drie en een halve week Zuid-Vietnam. Dat wordt veel genieten voor jullie en een beetje meegenieten voor ons.